6. REKLAMACIJA V PRIMERU STVARNE NAPAKE IN GARANCIJA
(1) Odgovorni smo za morebitne stvarne napake izdelka v skladu z veljavnimi predpisi. Ne odgovarjamo za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilni uporabi in vzdrževanju izdelka.
(2) Kupec je dolžan takoj, ko je to mogoče, izdelek skrbno pregledati.
(3) Poslovni kupec, ki nas je o stvarni napaki izdelka pravočasno in pravilno obvestil, bo imel pravico, da mu izročimo drug izdelek brez napake, če se napake ne bo dalo odpraviti. V primeru, da se napake ne bo dalo odpraviti ali pa da poslovnemu kupcu ne moremo izročiti drugega izdelka brez napake, bo imel poslovni kupec pravico zahtevati znižanje kupnine ali odstopiti od pogodbe. Glede uveljavljanja stvarnih napak za kupca – potrošnika se neposredno uporabljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov
(4) Za naše izdelke dajemo tudi garancijo, da bo izdelek pravilno deloval 24 mesecev od dneva prodaje. Garancija na oblazinjenje je 12 mesecev od dneva prodaje.
(5) V času za katerega velja garancija, bomo nosili stroške za odpravo okvar, ki bi nastale ob normalni uporabi, ter stroške za prenos oziroma prevoz izdelkov zaradi odpravljanja okvar. Kupec nam mora opisno sporočiti okvaro, ki spada pod garancijo, in omogočiti, da izdelek pregledamo. Garancija velja z originalnim računom.
(6) Kupec mora izdelke uporabljati kot dober gospodar in v skladu z navodili za uporabo. Garancija ne velja, če kupec ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka, če v izdelek posega oseba, ki za to ni pooblaščena, če kupec nestrokovno ali malomarno ravna z izdelkom, če so bili v izdelek vgrajeni neoriginalni deli ali če so okvare povzročene pri transportu po izročitvi izdelka kupcu. Okvare v garancijskem roku bodo odpravljene v 45 dneh, v nasprotnem primeru se obvezujemo, da bomo kupcu izdelek zamenjali z novim.